UPDATE 21.06.2019: Înscrierile în Competiția Magazinelor Online GPeC 2019 s-au încheiat! Te așteptăm anul viitor pentru o evaluare profesionistă a prezenței tale online, astfel încât să știi ce trebuie să schimbi ca să crești rata de conversie în magazinul tău online. Până atunci, te poți documenta în detaliu despre procesul prin care vei trece dacă te înscrii în #CompetitiaGPeC.
- Website-ul magazinului tău online va fi evaluat de cei mai buni specialiști în E-Commerce prin peste 200 de criterii general valabile la nivel internațional: User Experience, Design, SEO, Securitate, Prezență pe Mobile, Social Media, Content Marketing, Aspecte Juridice, E-Mail Marketing, Calitatea Serviciilor Magazinului și Profesionalismul Onorării Comenzilor (se testează prin comenzi de Mystery Shopping)
- În urma evaluării, obții un Raport de Audit Complet asupra Website-ului tău atât pentru varianta Desktop, cât și pentru Mobile – vei știi concret unde stai bine și, mai ales, ce trebuie remediat din cele 200+ criterii ca să crești rata de conversie și să vinzi mai mult
- Te întâlnești cu experții din Juriul GPeC care au analizat website-ul tău și primești recomandări avizate despre ce să schimbi pe site, în așa fel încât să îl îmbunătățești și să îți crești vânzările
- Ai timp 2 luni să implementezi recomandările experților, ulterior site-ul tău fiind reanalizat pentru a măsura progresul – crești alături de noi #GrowTogether
- La final, website-ul tău este reevaluat prin aceleași 200+ criterii, primești cel de al doilea raport de audit, te reîntâlnești cu Juriul GPeC și afli recomandările lor finale. De la acel moment vei avea un magazin online cu o fundație solidă și bine pregătit pentru succes.
- Peste 25 de experți în E-Commerce și Marketing Online – sunt membri în Juriul Competiției GPeC 2019
- Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC primește individual și absolut confidențial raportul de audit conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru fiecare din cele 200+ criterii de evaluare. Atât pentru Mobile, cât și pentru Desktop.
Vezi mai jos un scurt video de 1 minut și jumătate care îți explică pașii prin care va trece magazinul tău online în cadrul Competiției GPeC. Tu decizi dacă merită să investești câteva sute de euro pentru binele afacerii tale.
Dacă te-ai hotărât, citește mai jos condițiile de înscriere în Competiția GPeC și vezi aici lista de beneficii (sunt mai multe decât cele de mai sus!) pe care le obții în urma participării.
Regulament: Condiții necesare pentru înscrierea în Competiție
- Sunt acceptate în Competiția GPeC exclusiv magazine online, respectiv website-uri care permit plasarea comenzilor prin Internet. Nu vor fi admise website-uri de tip “catalog electronic” care nu oferă posibilitatea plasării unei comenzi online;
- Magazinele online trebuie să aibă minimum 6 luni vechime pe piață, adică să fi fost lansate și deschise publicului larg cel mai târziu în luna Septembrie 2018. Luăm în considerare data de la care magazinele operează activ online și NU data înregistrării domeniului. La această regulă se aplică și excepții (vezi mai jos, în NOTE)*;
- Magazinele online trebuie să întrunească integral criteriile de preselecție (majoroitatea, obligații conform legislației în vigoare). Staff-ul GPeC va audita fiecare magazin și va emite un raport în care sunt semnalate problemele identificate, precum și recomandări pentru remedierea lor. Nu îți face griji dacă la momentul înscrierii nu le îndeplinești pe toate – te consiliem și te ajutăm devii eligibil pentru Competiția GPeC. Odată cu acceptul în Competiție, magazinele primesc Marca de Încredere TRUSTED.ro și implementarea sistemului de feedback Opinii de Încredere Trusted.ro – ambele, în mod gratuit, pentru 12 luni;
- Încă de la înscrierea în Competiție, magazinele online vor fi testate din punct de vedere al funcționării corespunzătoare a fluxului de comandă online. Vom plasa comenzi de test explicite (menționând, în clar, că este vorba de comenzi care nu trebuie livrate, făcute de staff-ul GPeC pentru a verifica posibilitatea plasării unei comenzi online);
- Pe lângă comenzile de test de la înscriere care nu trebuie onorate/livrate de magazinele online, Juriul GPeC va face și Mystery Shopping plasând 1 comandă pe parcursul desfășurării competiției (aprilie – noiembrie 2019). Această comandă nu este marcată explicit și, deci, trebuie livrată pentru a nota timpul de răspuns și calitatea serviciilor magazinelor înscrise în Competiție. Coletul va fi returnat la livrare, iar cheltuielile de transport revin exclusiv în sarcina magazinelor participante**;
- Toate magazinele online înscrise în Competiția GPeC 2019 vor trece prin 2 (două) etape de evaluare, ținând cont de criteriile de evaluare și vor primi rapoartele de audit, indiferent dacă vor fi desemnate câștigătoare sau nu la Gala Premiilor eCommerce;
- Magazinele înscrise în Competiția GPeC 2019 au posibilitatea să discute cu jurații asupra celor două rapoarte de evaluare (față în față în cadrul Întâlnirilor Consultative GPeC / prin Skype / pe e-mail, în funcție de agenda membrilor juriului și de proximitatea reprezentanților magazinelor față de București) pentru a le fi explicate notele acordate și pentru a primi recomandări despre cum să își îmbunătățească site-ul ca să vândă mai mult;
- Înscrierea în Competiția GPeC 2019 presupune achitarea unei taxe de participare în valoare de minimum 349 EUR + TVA. Vezi palierele de preț și beneficiile pentru fiecare pachet și înscrie-te în Competiție spre binele afacerii tale;
- Înscrierea în Competiția Magazinelor Online GPeC 2019 se face completând formularul de înscriere până cel târziu la data de 21 Iunie 2019, ora 23:59;
- Ne rezervăm dreptul de a accepta în Competiție doar magazinele online care sunt de acord și respectă standardele GPeC 2019, începând cu regulamentul competiției, criteriile de preselecție și de jurizare și până la formatul evenimentului în întreg ansamblul său.
NOTE: *Sunt considerate excepții valide magazinele online care sunt lansate prin transformarea unui site de prezentare (fără posibilitatea de a comanda online) cu o vechime mai mare de 1 an, cât și magazinele cu o vechime mai mică de 6 luni, dar care sunt operate de o firmă care deține cel puțin un alt magazin mai vechi de 1 an (chiar și magazin fizic, offline). Vechimea în piață este verificată prin Internet Archive – Wayback Machine, data primului comunicat de presă, prima însemnare de pe blog, prezența activă în social media etc.
**Juriul GPeC este instruit să comande produse cu prețuri rezonabile care apar ca fiind în stocul propriu al magazinului – astfel încât să nu creăm dificultăți comercianților înscriși în Competiția GPeC. Vor fi considerate excepții valide magazinele care comercializează servicii sau produse perisabile, agențiile de turism etc. unde nu se vor plasa comenzi de mystery shopping, dar va fi verificat fluxul de comandă online.
Pentru a fi acceptat în Competiția Magazinelor Online GPeC 2019 trebuie să întrunești integral criteriile de preselecție. Nu le cerem degeaba: majoritar, ele reprezintă obligații conform legislației în vigoare, dar și bune practici la nivel internațional în e-commerce. Dacă le respecți, primești acceptul în Competiția GPeC, Marca de Încredere TRUSTED.ro și sistemul de feedback Opinii de Încredere TRUSTED.ro gratuit pentru 12 luni.
Nu-ți face griji dacă încă nu îndeplinești toate criteriile la momentul înscrierii. Te ajutăm noi!
Nu este nicio problemă dacă la momentul completării formularului de înscriere nu îndeplinești toate criteriile de preselecție. Noi te audităm și îți spunem care sunt elementele care trebuie remediate și cum le poți soluționa – important este să implementezi recomandările noastre și te acceptăm în Competiție, acordându-ți și Marca de Încredere TRUSTED.ro.
1. Informații de contact
Conform legislației în vigoare, orice magazin online trebuie să prezinte pe website-ul său (printr-un link poziționat încă de pe prima pagină, cum ar fi secțiunea “Contact”) cel puțin următoarele informații:
- Denumirea firmei/societății comerciale care deține magazinul;
- Numărul de înregistrare la Registrul Comerțului (în cazul magazinelor online care operează în afara României, poate fi numărul de înregistrare de la autoritatea competentă a respectivei țări);
- Codul de Identificare Fiscală (CIF);
- Capitalul social (doar în cazul magazinelor care operează pe teritoriul României);
- Adresa poștală completă a sediului social și a punctelor de lucru / showrooms (doar dacă există puncte de lucru, iar adresele nu coincid);
- Cel puțin un număr de telefon valid și cel puțin o adresă de e-mail de contact funcțională;
- Programul de lucru (zilele săptămânii și intervalul orar în care magazinul poate fi contactat de clienți altfel decât prin formularele online sau e-mail – de exemplu: telefonic, în showroom etc.);
- Numărul mărcii înregistrate la OSIM (doar dacă există marcă înregistrată la OSIM);
- Sigla TRUSTED (cu link funcțional, conform scriptului primit) – sigla va fi afișată și verificată ulterior, după acceptul în Competiția GPeC 2019.
2. Specificațiile produselor/serviciilor
Magazinele online prezintă în paginile de produs principalele caracteristici ale produsului sau serviciului comercializat, conform art. 6 (1) a) din OUG 34/2014.
3. Prețul produselor/serviciilor
Magazinele online prezintă prețul total al produselor/serviciilor cu toate taxele incluse (sau cel puțin modalitatea de calcul a prețului total dacă – de exemplu – există tarife diferite pentru livrare în funcție de aria geografică în care se află utilizatorul) înainte de acceptarea contractului de către utilizator, adică înainte de plasarea comenzii de către acesta;
4. Dreptul de retragere
Informarea consumatorilor cu privire la condițiile de exercitare a dreptului de retragere și punerea la dispoziție, conform legii, a modelului de formular de retragere. TRUSTED.ro pune la dispoziție un model de formular de retragere și informațiile esențiale pentru consumatori – orice magazin îl poate implementa gratuit. Magazinele online specifică, în clar, că respectă politica de returnare a produselor în 14 zile calendaristice pentru consumatori, cerută de Directiva Drepturilor Consumatorilor (cu excepția cazurilor unde legea prevede derogări – vezi exemplul produselor perisabile etc.);
5. Protecția datelor cu caracter personal
Magazinele îndeplinesc condițiile minimale legate de informarea utilizatorilor cu privire la protecția datelor cu caracter personal conform Legii 677/2001 (aplicabilă până pe 25 Mai 2018) și a Regulamentului UE 679/2016 (GDPR) începând cu 25 Mai 2018. Astfel, magazinele online informează minim cu privire la coordonatele operatorului de date personale, scopul prelucrării datelor, drepturile utilizatorilor și terții care au acces la datele colectate.
6. Declarații pe propria răspundere
La înscriere, magazinele online declară pe propria răspundere (prin bifarea câmpului “Am citit și sunt de acord cu Regulamentul GPeC 2019″ din cadrul formularului de înscriere) că:
- nu vor trimite mesaje comerciale nesolicitate (spam). Orice newsletter sau mesaj periodic transmis pentru promovarea magazinului (fie de către magazin, fie de o altă entitate contractată de magazin) trebuie să conțină datele de identificare ale transmițătorului (cel puțin: numele sau logo-ul magazinului, denumirea firmei care îl deține, codul de identificare fiscală, numărul de înregistrare la Registrul Comerțului, telefon, e-mail), precum și o procedură de dezabonare funcțională*;
- produsele comercializate nu sunt contrafăcute;
- întreg conținutul de pe site este original sau magazinul folosește resurse (imagini de produs, specificații, video, text etc.) cu acceptul sursei (producător, furnizor etc.), fără să încalce legea drepturilor de autor și alte legi conexe.
*Plângerile sau raportările utilizatorilor legate de trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate / spam sau a punctelor de mai sus în perioada desfășurării GPeC (Aprilie – Noiembrie 2019) atrag după sine excluderea din Competiție și imposibilitatea participării la ediția GPeC 2020.
7. Acordul utilizatorului asupra Termenilor și Condițiilor
Înainte de plasarea comenzii, magazinul trebuie să ofere posibilitatea consumatorului de a citi un Acord sau Termenii și Condițiile de derulare a tranzacției (considerate drept contract între vânzător și cumpărător) și să își exprime acordul cu acestea bifând faptul că le-a citit și că este de acord cu ele (bifa pusă de consumator reprezintă, conform legii, acceptarea contractului – de aceea este important să nu existe bifă pusă by default). Magazinul poate avea o altă funcționalitate similară cu cea descrisă mai sus, care să demonstreze acceptarea contractului de către consumator;
8. Flux de comandă online funcțional
Întregul proces de comandă (de la adăugarea unui produs/serviciu în coșul de cumpărături până la finalizarea comenzii) trebuie să fie funcțional, cursiv și lipsit de erori și să se încheie cu un ecran sau cu un e-mail de confirmare a comenzii. Staff-ul GPeC va plasa comenzi de test explicite pentru verificarea funcționalității procesului de comandă, comenzi care nu trebuie onorate de magazinele online la înscriere. Reamintim că vor exista și comenzi de Mystery Shopping pe parcursul Competiției GPeC, conform Regulamentului de Înscriere, punctul 5;
9. Link către ANPC
Conform legii, magazinele online românești sunt obligate să afișeze pe prima pagină un link funcțional către site-ul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC). Sunt exceptate de la regulă magazinele online care operează în afara României;
10. Adrese de e-mail specifice și proceduri
Magazinele online vor publica pe site – de exemplu, în Termeni și Condiții:
- o adresă de e-mail pentru raportarea încălcării drepturilor de autor (poate fi de tipul “dpi@magazinulmeu.ro”, publicată, de exemplu, în Termeni și Condiții – unde “dpi” este acronimul de la “drepturi de proprietate intelectuală”);
- datele de contact ale unei persoane care are în atribuții concilierea amiabilă în cazul clienților nemulțumiți (pot fi publicate în secțiunea Contact sau în Termeni și Condiții). Acest mecanism de conciliere internă trebuie să fie funcțional și clientul trebuie să primească un răspuns la problema ridicată în maximum 14 zile calendaristice;
11. Autorizări în funcție de produsele comercializate
În anumite cazuri, în funcție de produsele comercializate, magazinele online trebuie să se înregistreze sau să pună un link, conform legii, la autoritățile din domeniu (ex: magazinele online care comercializează produse și servicii supuse controlului sanitar-veterinar și pentru siguranța alimentelor, metale si pietre pretioase, medicamente etc.);
12. Garanția produselor comercializate
Magazinele online publică pe site (de exemplu, în “Termeni și Condiții”) condițiile de garanție și service (unde este cazul pentru service) pentru produsele comercializate și se obligă să le respecte întocmai, precum și serviciile post-vânzare promise clientului (dacă există astfel de servicii suplimentare). De asemenea, magazinele sunt obligate – conform legii – să menționeze existența garanției privind conformitatea produselor;
13. Modalitățile de plată și de livrare a produselor
Magazinul online va menționa în clar și cât mai vizibil, în așa fel încât clientul final să fie înștiințat – înainte de plasarea comenzii – despre:
- modalitățile de plată acceptate, iar în cazul magazinelor care acceptă plata online prin card se va menționa și procesatorul de plăți (text sau logo-ul procesatorului cu link către website-ul acestuia);
- modalitățile de livrare (ex: prin curier propriu, printr-un serviciu de curierat extern menționând numele acestuia, ridicare de la sediul magazinului etc.);
- dacă se fac livrări internaționale – se precizează când este cazul;
- orice alte condiții suplimentare – unde este cazul (ex.: vârsta minimă impusă cumpărătorului, cantitatea minimă de produse comandate etc.);
14. Magazinele care vând produse destinate publicului adult
În cazul magazinelor online care comercializează produse destinate publicului adult, acestea nu trebuie să conțină materiale cu caracter obscen fără o avertizare prealabilă explicită (opt-in) de tipul “Site web destinat persoanelor cu vârsta de peste 18 ani. Dacă nu aveți peste 18 ani, vă rugăm să nu intrați pe acest site. (Opțiune – Intru sau Ies)”.
Te ajutăm să îndeplinești toate criteriile de preselecție și să funcționezi conform legii și bunelor practici în e-commerce
În cazul în care încă nu îndeplinești integral criteriile de preselecție, dar vrei să participi în Competiția GPeC 2019 și să obții Marca de Încredere Trusted.ro, înscrie-te la GPeC pentru că noi te audităm și îți spunem care sunt eventualele probleme și cum să le remediezi. Așadar, nu-ți face griji! Important este să implementezi recomandările noastre și vei fi sigur că respecți legislația în vigoare, iar noi te acceptăm în Competiție.
Fiecare magazin online are specificul lui, de aceea trebuie să îți alegi o singură grupă și o singură categorie de produse comercializate, reprezentative pentru afacerea ta – acel core-business.
Grupe: Start-up, Experienced sau Professional. Tu unde te încadrezi?
Există 3 grupe principale în funcție de vechimea în piață:
- Start-up – magazine cu o vechime de minimum 6 luni, dar mai puțin de 1 an*
- Experienced – magazine cu o vechime de minimum 1 an, dar mai puțin de 3 ani**
- Professional – magazine cu o vechime de peste 3 ani***
*Vechimea în piață reprezintă perioada de timp de când magazinul a fost lansat și accesibil publicului larg, NU data înregistrării domeniului.
Ca să poți participa în Competiția GPeC 2019, trebuie să ai un magazin lansat cel mai târziu în luna Septembrie 2018 pentru a întruni condiția celor 6 luni vechime.
Magazinele online cu o vechime de minimum 6 luni care aparțin unor brand-uri cunoscute vor fi încadrate în grupa Experienced sau Professional în funcție de traffic ranking Alexa și de acceptarea modalității de plată online prin card.**
Vor fi încadrate automat în grupa “Experienced” și magazinele care au o vechime mai mare de 3 ani, dar care nu întrunesc criteriile specifice grupei “Professional”;
***Sunt înscrise în grupa “Professional” magazinele online care întrunesc următoarele criterii:
- au minimum 3 ani de existență în piață (au fost lansate cel târziu în luna Martie 2016);
- au traffic ranking în Alexa mai mic de 200.000 la momentul înscrierii (Global Rank);
- acceptă plata online prin card
Categorii în funcție de produsele/serviciile comercializate
După ce ți-ai ales grupa, va trebui să optezi pentru o singură categorie de concurs – cea care reprezintă core business-ul tău:
- Alimentare și Băuturi (ex.: catering, comenzi mâncare, fast-food, fructe, legume, conserve alimentare, ceaiuri, cafea, băuturi alcoolice, băuturi răcoritoare, dulciuri etc.);
- Anunțuri (ex.: anunțuri auto, imobiliare, produse sau servicii de la persoane fizice și juridice/classifieds etc.);
- Articole sportive (ex.: aparate fitness, echipamente sportive, îmbrăcăminte și încălțăminte specifică, ciclism, ski, body-building, accesorii sport etc.);
- Auto, Moto și Utilaje (ex.: mașini și accesorii, utilaje industriale, piese de schimb, service, consumabile, piese și subansamble etc.);
- Bebeluși, Copii, Jucării / Puericultură (ex.: articole pentru copii, articole de igienă și sănătate pentru bebeluși, hăinuțe, jocuri, jucării, pătuțuri, cărucioare, leagăne, premergătoare, accesorii etc.);
- Birotică și Papetărie (ex.: dosare, registre, hârtie, bloc-notes, tehnică de birou, instrumente de scris și corectat, rechizite școlare, consumabile, tipizate, bibliorafturi, echipamente profesionale pentru tipar, accesorii etc.);
- Bricolaj, Grădină și Unelte (ex.: materiale de construcții, accesorii, bricolaj, diverse scule, finisaje, parchet, lambriuri, gresie, faianță, covoare, uși, feronerie, trimmere, produse și echipamente pentru protecția muncii etc.);
- Cadouri și Bijuterii (ex.: bijuterii, ceasuri, albume, rame foto, decorațiuni, suveniruri, obiecte de artă, colecții, antichități, cadouri haioase, cadouri personalizate etc.);
- Cărți, Reviste, eBooks, Muzică și Film (ex.: librării online, edituri, anticariat, cărți de specialitate, ghiduri, atlase, planuri de orașe, ziare, reviste, periodice, portaluri de informare și revistă a presei, cd-uri cu muzică, dvd-uri filme, muzică și filme download-abile, eBooks etc.);
- Echipamente de Securitate și Supraveghere (alarme, supraveghere video, sisteme anti-efracție, sisteme anti-incendiu, interfoane etc.);
- Fashion (ex.: îmbrăcăminte, încălțăminte, lenjerie intimă, costume de baie, accesorii de modă, confecții și tricotaje, colecții, genți, curele, ochelari de soare, pălării, eșarfe, mărgele etc.);
- Florării online (ex.: flori, aranjamente forale, coroane de flori etc.);
- Health & Beauty (ex.: cosmetice, tratamente, farmacii online, suplimente alimentare, produse pentru slăbit, parfumuri, creme, machiaj, loțiuni, geluri, SPA, gene false, centre specializate etc.);
- Hobby, Timp Liber și Divertisment (articole de vânătoare și pescuit, corturi, bărci, saci de dormit, filatelie, machete, collectibles, activități de relaxare, website-uri de jocuri online, Sex Shop etc.)
- Home & Deco (ex.: mobilier, home appliances, decorațiuni, perdele, corpuri de iluminat, articole de uz casnic și menaj, cuverturi, tablouri etc.)
- HoReCa (articole și echipamente profesionale pentru hoteluri, restaurante și cafenele)
- IT&C, Electronice și Electrocasnice (ex.: calculatoare, componente PC, notebook, telefoane, echipamente audio-video, foto, HI-FI, imprimante, rețelistică, sisteme GPS, software, jocuri PC și console, TV, frigidere, aer condiționat, electrocasnice mici și mari, accesorii etc.);
- Pet Shop (ex.: hrană și accesorii, produse pentru sănătatea și igiena animalelor, jucării pentru animale etc.);
- Produse organice, naturale și BIO (alimente bio, produse de uz casnic bio, cosmetice organice etc.)
- Servicii Online (ex.: asigurări, bilete la spectacole/concerte/filme, consultanță, reîncărcări de cartele pre-plătite, cursuri, servicii electronice plătite, creditare online / servicii financiare etc.);
- Shopping Club (magazine online exclusiviste care necesită înregistrare ca utilizator pentru a vizualiza ofertele);
- Supermarket, Mall, Marketplace (magazine cu o gamă diversificată de produse care înglobează foarte multe categorii de produse comercializate);
- Travel (ex.: produse destinate călătoriilor, genți de voiaj, trolere, rucsacuri, serviete, borsete, rezervări de bilete de avion, vacanțe, sejururi, călătorii, rezervări hoteluri etc.);
Pentru fiecare categorie care înregistrează minimum două magazine participante, se va acorda câte un premiu pe baza punctajelor obținute în urma auditării în cadrul Galei Premiilor eCommerce din 5 Noiembrie 2019. Dacă vor exista categorii cu 1 singur participant, premiul nu se va acorda.
În cazul în care există domenii de activitate neacoperite de categoriile de concurs, te rugăm să ne contactezi cu propunerile tale. Ne rezervăm dreptul de a înființa noi categorii în funcție de interesul manifestat de participanți.
Înscrierea în Competiția GPeC este o investiție, nu o cheltuială – uite de ce:
- Website-ul tău va fi analizat de cei mai buni specialiști în e-commerce și marketing online (nu o dată, ci de două ori) ținând cont de peste 200 de criterii esențiale pentru orice magazin online, iar tu vei primi ambele rapoarte de evaluare – adică două Audituri Complete ale Website-ului tău atât pentru varianta Desktop, cât și pentru cea de Mobile.
- În plus, primești gratuit pentru 12 luni Marca de Încredere Trusted.ro și sistemul de feedback Opinii de Încredere Trusted.ro
Totul te costă doar câteva sute de euro (bani pe care îi cheltuiești lejer în fiecare lună pe advertising / PPC), în funcție de pachetul ales. Vezi toate avantajele participării și investește în afacerea ta!
3 pachete de beneficii din care poți alege. Tu decizi ce ți se potrivește mai bine!
Beneficiile Magazinelor Online inscrise in Competiția GPeC 2019 | Valoarea serviciului pe piață | Pachetul STANDARD | Pachetul PREMIUM | Pachetul PLATINUM |
Audit complet de website atât pentru varianta Desktop, cât și pentru Mobile (Audit: Usability / User Experience, Design, SEO, Securitate, Prezență pe Mobile, Social Media, Content Marketing, Aspecte Juridice, E-Mail Marketing, Calitatea Serviciilor Magazinului și Profesionalismul Onorării Comenzilor (se testează prin comenzi de Mystery Shopping) – 200+ criterii de evaluare; 25+ specialiști în juriu; 2 etape diferite de auditare) | Pornind de la 5.000 EUR |
|
|
|
Acordarea Mărcii de Încredere TRUSTED.ro & Sistemul de feedback Opinii de Încredere (gratuit pentru 12 luni) | 240 EUR |
|
|
|
Acces la Întâlnirile Consultative GPeC (2 sesiuni x aprox. 90 minute fiecare – explicații și recomandări asupra rapoartelor de auditare cu Juriul GPeC) | 300 EUR |
|
|
|
Participare la Festivitatea de Decernare a Premiilor Gala Premiilor eCommerce, a 14-a ediție anuală (5 Noiembrie 2019, Teatrul Național București) | Inclusă în taxa de înscriere în Competiție |
1 BILET INCLUS |
2 BILETE INCLUSE |
3 BILETE INCLUSE |
Participare la GPeC SUMMIT 27 Mai 2019 (Teatrul Național București: Conferință, Expo, Networking – exceptând sesiunile de Masterclass din 28 Mai) | 149 EUR/bilet |
|
2 BILETE INCLUSE |
3 BILETE INCLUSE |
Participare la GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie 2019 (acces la ambele zile de eveniment – Teatrul Național București: Conferință, Expo, Networking) | 298 EUR/bilet 2-Day-Pass |
|
2 BILETE INCLUSE |
3 BILETE INCLUSE |
Oferta Last Minute (valabilă până la încheierea înscrierilor pe 21 Iunie 2019, ora 23:59) | Beneficii de minimum 5.540 EUR | 349 EUR + TVA |
Foarte important
Oferta Last Minute îți aduce discount-uri uriașe cuprinse între 50 și 150 EUR pentru pachetul PREMIUM, respectiv PLATINUM, deci grăbește-te și înscrie-te până pe 21 Iunie 2019, ora 23:59;- Taxa de înscriere în Competiția Magazinelor Online GPeC se va plăti la cursul de schimb RON/EUR din ziua emiterii facturii fiscale;
- Taxa se va achita integral la înscriere, în baza facturii fiscale transmise electronic la adresa de e-mail menționată în formularul de înscriere. Ai grijă să completezi o adresă de e-mail validă și verificată frecvent pentru că acolo vei primi atât factura, cât și toate informațiile despre evenimentele GPeC 2019;
- Este bine să știi că până când plata nu este confirmată, magazinul tău nu va fi auditat din punct de vedere al criteriilor de preselecție și nu vei fi acceptat ca participant în Competiția GPeC 2019;
- Valoarea taxei de înscriere nu este returnabilă.
Discount pentru agențiile care dezvoltă magazine online
Ești agenție de web development și vrei să înscrii mai mult de 3 magazine online în Competiția GPeC? Taxa de participare va fi redusa cu 10% pentru fiecare din ele. Nu trebuie decât să ne contactezi înainte de a face înscrierile și să ne anunți asupra numărului de magazine participante din partea ta pentru a-ți putea oferi discount-ul.
Înscrierile s-au încheiat!
Ne pare rău, dar înscrierile magazinelor online în Competiția GPeC 2019 s-au încheiat pe 21 iunie. Fii cu ochii pe noi ca să afli când vor începe înscrierile pentru ediția 2020 sau abonează-te la newsletter-ul nostru și vei fi primul care va afla împreună cu un discount special pentru Comunitatea GPeC!