Curs 100% Practic Facebook Ads & Instagram Ads

Curs Practic Facebook Ads & Instagram Ads 2-3 Aprilie 2020

curs practic facebook ads instagram ads raluca radu gpecLa cursurile de marketing online și la cursurile de e-commerce pe care le susținem alături de partenerii noștri de la DallesGO, am primit de mai multe ori cereri pentru un curs intensiv și 100% practic de Facebook Ads și Instagram Ads. Așa a venit ideea Cursului Practic de Facebook Ads și Instagram Ads pe care îl vom susține pentru prima oară pe 2-3 Aprilie în București la Impact Hub Universitate.

Cursul este limitat la maxim 12 participanți, tocmai pentru că este un curs 100% practic în care se va acorda maximă atenție fiecăruia dintre cei 12 participanți astfel încât fiecare dintre ei să știe la finalul cursului cum să seteze și să optimizeze campanii Facebook Ads și Instagram Ads care să genereze rezultate și ROI pozitiv.

Cursul Practic de Facebook Ads și Instagram Ads din cadrul GPeC Trainings este structurat pe 2 zile x 6,5 ore intensive în fiecare zi de practică pentru ca tu să înveți să creezi cele mai performante Facebook & Instagram Ads, adică nu mai puțin de 13 ore de conținut practic – exemple concrete, studii de caz și exerciții care să te ajute să înțelegi cum să obții cele mai bune rezultate din campaniile tale de Facebook și Instagram – campanii care să genereze rezultate: lead-uri, vânzări, expunere sau vizitatori, în funcție de obiectivele tale.

Trainerul, Raluca Radu, are peste 15 ani de experiență în marketing online.

Curs Practic Facebook Ads & Instagram Ads GPeC Trainings, 2-3 Aprilie 2020, București

Cursul practic Facebook Ads & Instagram Ads GPeC Trainings se va desfășura în București, la Impact Hub Universitate, Sala Porțile de Fier, situat în Str. Tudor Arghezi nr. 8-10 (în apropiere de Piața Universității) în zilele de 2-3 Aprilie 2020.

Completează formularul de înscriere și asigură-ți locul la Cursul Practic Facebook & Instagram Ads GPeC Trainings 2-3 Aprilie, București!

Formular de inscriere GPeC Trainings

Ce vei primi la Cursul Practic de Facebook & Instagram Ads GPeC Trainings 2-3 Aprilie?

curs practic facebook ads instagram ads raluca raduVei învăța practic cum să creezi campanii de promovare pe Facebook și Instagram care să genereze rezultate și cum să optimizezi campaniile dintr-un cont de Facebook Ads pentru a obține un raport mai bun investiție/rezultate.

  • Care este ecosistemul Facebook & Instagram – Facebook Pixel, Business Manager, Catalog, Ads Manager etc. și care sunt setările corecte pentru pixel și events ca să poți urmări campaniile și să obții cele mai bune rezultate;
  • Cum setăm campanii de Facebook Ads și Instagram Ads ca să obținem rezultate – targetare, placements, custom audiences, lookalike audiences, creative, buget;
  • Copywriting și creative de succes și care atrag click-uri;
  • Exemple practice și studii de caz de campanii care și-au atins obiectivele;
  • Exerciții practice de setare campanii de la 0 conform unui brief prestabilit și de optimizare campanii în conturi existente de Facebook Ads și Instagram Ads

.. sunt principalele subiecte pe care le vom diseca timp de 2 zile pentru ca tu să devii un adevărat specialist în Facebook & Instagram Ads și să îți poți seta singur respectivele campanii sau să știi ce să ceri agenției sau specialistului cu care lucrezi. Și lista nu se oprește aici….

Agenda Cursului practic Facebook & Instagram Ads 2-3 Aprilie 2020

Curs Practic Facebook Ads & Instagram Ads GPeC Trainings 2-3 Aprilie 2020, Impact Hub Universitate, București


Joi, 2 Aprilie 2020

Facebook Ads from Zero to Hero

08:30 – 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea

GPeC SUMMIT Coffee Breaks


09:00 – 11:00 Facebook Ads – Bazele Facebook Ads:

  • Scurtă trecere în revistă a ecosistemului Facebook – Facebook Business Manager, Facebook Page, Facebook Ads Manager, Facebook Pixel, Facebook Catalog și Facebook Store Locations;
  • Cum se setează o campanie de Facebook Ads în funcție de obiectivele noastre;
  • Targetare în Facebook Ads – criterii de targetare, Custom Audiences, Lookalike audiences;
  • Facebook Placements de la Feed la Audience Network – ce înseamnă fiecare placement și când este potrivit;
  • Principalele formate standard de creative și reclame Facebook Ads;
  • Cum calculăm bugetul necesar unei campanii Facebook Ads și la ce rezultate ne așteptăm;
  • KPI pentru Facebook Ads – cum se măsoară rezultatele în Facebook Ads și Google Analytics.

 


11:00 – 11:30 Coffee Break

GPeC SUMMIT Coffee Breaks


11:30 – 13:00 Bune Practici pentru campanii Facebook Ads eficiente – Studii de Caz și Exemple de Succes:

  • Boost Post versus Facebook Ads – bune practici pentru Boost Post;
  • Reach & Frequency Campaigns;
  • Audience Insights;
  • Anatomia ad-ului perfect – creație și copywriting;
  • Bune practici Video Ads – diferențe legate de formate și modalități de maximizare a rezultatelor cu video ads;
  • Facebook Ads în funcție de fiecare etapă din marketing funnel: folosirea Facebook Ads pentru a genera awareness, a influența clientul în faza de consideration, a aduna leaduri calificate sau a genera vânzări;

 


13:00 – 14:00 Lunch

GPeC SUMMIT E-Commerce Lunch and Networking C-level Attendees


14:00 – 15:30 Exerciții practice: crearea de campanii Facebook Ads pornind de la un brief preexistent 


15:30 – 16:00 Coffee Break

GPeC SUMMIT Coffee Breaks


16:00 – 17:30 Optimizarea campaniilor Facebook Ads

  • Folosirea UTM-urilor pentru urmărirea corectă a campaniilor de Facebook ads în Google Analytics;
  • Optimizarea campaniilor Facebook Ads pentru a genera ROAS/ROI maxim și cost per achiziție client minim;
  • Folosirea Breakdown pentru a găsi oportunități de optimizare a campaniilor;
  • Split tests;
  • Automated Rules pentru managementul campaniilor Facebook Ads;
  • Audience Overlap & Saturation;
  • Standard & Custom Reports pentru Facebook Ads;
  • Crearea audiențelor de remarketing sau custom audiences pornind de la un video sau alt trigger;
  • Setarea corectă a pixelului de Facebook și eventurilor.

BONUS! Cursanții care doresc vor putea discuta propriile lor campanii și conturi de Facebook & Instagram Ads cu trainerul în cadrul unei sesiuni private, dacă au trimis în prealabil acces la acestea. 

Vineri, 3 Aprilie 2020

Instagram Ads 

08:30 – 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea

GPeC SUMMIT Coffee Breaks


09:00 – 11:00 Instagram Ads: Bazele Instagram Ads și Bune Practici

  • Instagram for Business – cum și de unde creăm Instagram Ads;
  • Instagram Ad Formats & Buying Objectives;
  • Bune Practici și studii de caz pentru reclame eficiente pe Instagram: vizualuri, copywriting, tool-uri și formate interactive.


11:00 – 11:30 Coffee Break

GPeC SUMMIT Coffee Breaks


11:30 – 13:00 Exerciții practice de setare Instagram Ads pornind de la brief-uri preexistente


13:00 – 14:00 Lunch

GPeC SUMMIT E-Commerce Lunch and Networking C-level Attendees


14:00 – 15:30 Exerciții practice de optimizare conturi de Facebook Ads și Instagram Ads atunci când avem acces și la Google Analytics


15:30 – 16:00 Coffee Break

GPeC SUMMIT Coffee Breaks


16:00 – 17:30 Exerciții practice & concluzii în urma celor 2 zile de curs

Când, unde și cine poate participa?

Când și unde?

Cursul practic de Facebook Ads & Instagram Ads GPeC Trainings se va desfășura în București, în zilele de 2-3 Aprilie 2020, la Impact Hub Universitate, Sala Porțile de Fier, situat în Str. Tudor Arghezi nr. 8-10 (în apropiere de Piața Universității).

Locuri limitate la max. 12 cursanți

Locurile disponibile la GPeC Trainings București, sunt limitate la max. 12 cursanți – așadar, te sfătuim să completeazi cât mai repede formularul de înscriere pentru a-ți asigura locul în sală.

Formular de inscriere GPeC Trainings

Beneficii și costuri

Ce câștigi și cât te costă participarea?

  • ai parte de 2 zile de curs practic de Facebook Ads & Instagram Ads, adică nu mai puțin de 13 ore de conținut pur și direct aplicabil și de ore efective de practică asistată;
  • trainerii au o experiență vastă în domeniu, sunt implicați activ în e-commerce și nu sunt teoreticieni care povestesc din cărți –> înveți doar de la cei mai buni, #NoBullshit;
  • ai parte de exemple concrete, direct din site-ul tău –> vei ști exact ce e bine și, mai ales, ce și cum trebuie remediat pentru a crește vânzările online;
  • la GPeC Trainings spunem lucrurilor pe nume, nu ne formalizăm, răspundem la toate întrebările –> câștigi adevărați prieteni pe termen lung, ai parte de networking de calitate  și intri în Familia GPeC.

Atenție: sunt max. 12 locuri disponibile.

Taxa de participare

  • Acces la 6 module de curs detaliate – personalizate pe business-urile participanților și pline de exerciții și exemple practice, 3 coffee breaks & gustări/zi, suportul de curs al fiecărui trainer, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor: 450 EUR  + TVA/persoană

*Taxa de participare nu include cazarea și transportul, dar include mesele de prânz și coffee break-urile participanților din cele 2 zile de curs. 

Înscrierile sunt în plină desfășurare și se încheie imediat ce sunt ocupate cele 12 locuri disponibile. Hurry up and secure your seat!

Formular de inscriere GPeC Trainings

Trainer

Raluca Radu

Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital

Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro, Founder al agenției de digital marketing MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 15 ani în marketing digital și strategie de business online și e-commerce, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer pentru cursurile de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital. Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și în trecut s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro.