GROWTH – este cuvântul cel mai potrivit pentru a descrie GPeC SUMMIT, fie că este vorba de “Personal Growth” sau de “Growth Hacking Practical Tips” pentru afacerea ta online.
Am selectat cele mai HOT topic-uri și specialiști internaționali și români cu o vastă experiență în E-Commerce și Marketing Online pentru ca tu să înveți doar de la cei mai buni: 100% conținut relevant & ZERO speech-uri promoționale.
La finalul celor două zile de GPeC SUMMIT vei avea o listă de “To Do” plină de recomandări imediat aplicabile pentru ca tu să îți crești afacerea e-commerce și să îți (re)definești strategia de marketing. #GrowTogether #GPeCSUMMIT #CraftedToInspire.
Companii care au participat la GPeC
Ziua 1 – Conferință & Expo – 27 Mai, Teatrul Național București – Sala Mare
- Conferința GPeC: 9 ore de conținut E-Commerce și Digital Marketing practic cu cei mai cunoscuți experți internaționali și români
- Hot topics în cadrul Conferinței: Customer Experience, Usability, SEO, Mobile UX, Content Marketing, Facebook Ads, Digital Marketing, Engagement, Retention, Growth Hacking, AI, Voice, Personalization
- GPeC Expo: 25+ top furnizori de servicii E-Commerce față în față cu magazinele online –> leads și parteneriate win-win
- Networking cu elita pieței de Digital: 800+ participanți C-level din România și Europa Centrală și de Est
Ziua 2 – Masterclasses – 28 Mai, Sheraton Bucharest Hotel*****
- 5 Sesiuni de Masterclass cu specialiști internaționali: User Experience (Gerry McGovern – 6 ore), Mobile UX (Steven Hoober – 3 ore), Facebook Ads (Dennis Yu – 3 ore), SEO (Hannah Thorpe) și Google Tag Manager / Analytics / Data Studio (Jono Alderson)
- Curs pentru începători “E-Commerce & Marketing Online”: 6 ore de conținut intensiv despre cum să pornești o afacere online cu reale șanse de succes (Raluca Radu, Andrei Radu & Guests)
- Conținut practic și imediat aplicabil pe cele mai importante subiecte pentru creșterea afacerilor online
Ai parte de 2 zile de content practic cu cei mai buni specialiști într-un cadru exclusivist, alături de elita pieței de E-Commerce & Marketing Online:
- Conferința GPeC & E-Commerce Expo – 27 Mai, Teatrul Național București, Sala Mare
- Masterclasses – 28 Mai, Sheraton Bucharest Hotel*****
Te așteptăm la GPeC SUMMIT 27-28 Mai cu unii dintre cei mai apreciați experți în E-Commerce și Digital Marketing la nivel internațional – speakeri citați în cele mai prestigioase publicații, best-selling authors și cap de afiș al marilor evenimente de profil din întreaga lume. Lor li se vor alătura cei mai buni specialiști din România, experți practicieni cu o vastă experiență în domeniu. Scopul nostru este să îți aducem conținut relevant și imediat aplicabil care să te ajute concret în creșterea afacerii, iar tu să înveți doar de la cei mai buni!
Cunoaște-i pe speakerii internaționali legendari de la GPeC SUMMIT 27-28 Mai
————————————————–
Karl Gilis (Co-Founder AG Consult)
La cererea audienței, pentru a 4-a oară consecutiv în România la GPeC SUMMIT, Karl Gilis este considerat unul din Top 3 cei mai buni experți din lume în User Experience (UX) și Optimizarea Ratei de Conversie (CRO).
Sătul de speculații și opinii bazate pe feeling, Karl a devenit obsedat de Data Driven User Experience & Conversion Rate Optimization și face optimizări de site-uri bazându-se doar pe cercetări și pe rezultate măsurabile, mai ales că testele A/B și survey-urile aplicate utilizatorilor îi permit să vadă concret impactul soluțiilor propuse și al schimbărilor din site.
Cunoscut drept “The Conversion Comedian”, Karl face un adevărat spectacol pe fiecare scenă pe care urcă îmbinând – într-o manieră unică – know how-ul premium cu analogii amuzante din viața reală, menite să aducă hohote de râs și ropote de aplauze din partea audienței.
Pe 27 Mai 2019, Karl Gilis urcă pentru a 4-a oară consecutiv pe scena GPeC SUMMIT – este o ocazie specială de a-l asculta și întâlni personal pe unul dintre Top 3 most influential CRO-experts in the world. #DeNeratat #CraftedToInspire
Dacă nu ai avut ocazia să îl vezi pe Karl Gilis în ultimii 3 ani de GPeC, iată mai jos un pasaj de 5 minute din speech-ul de anul trecut ca să înțelegi de ce nu îl poți rata pe 27 Mai. :)
————————————————–
Wil Reynolds (Founder Seer Interactive)
Wil Reynolds este Fondatorul și Directorul de Strategie al Seer Interactive, companie pe care a înființat-o pe cont propriu în 2002 și care a ajuns astăzi la peste 150 de angajați în Philadelphia și San Diego. Seer Interactive oferă servicii de SEO, PPC și Analytics pentru toate tipurile de verticale, de la farmaceutice, la e-commerce și SaaS.
Wil dezvoltă strategii și inovații care ajută companiile online să își crească traficul și vânzările, metodele lui unice devenind recunoscute la nivel internațional în industria de Search.
Are 15 ani experiență în Search Trends și este invitat la cele mai importante Conferințe de Marketing din întreaga lume pentru a vorbi despre Future of Search și Content Marketing, insight-urile lui fiind apreciate și citate de cei mai influenți specialiști din domeniu. Wil Reynolds este o inspirație pentru toți cei interesați de SEO, PPC, Content Marketing și Analytics.
Pe lângă activitatea din cadrul Seer Interactive și multiplele conferințe de renume la care participă, Wil își dedică o parte din timpul liber asociației Covenant House – un ONG care îi ajută pe cei fără adăpost și pe tinerii care fug de acasă.
Pentru prima dată în România, Wil Reynolds va urca pe scena GPeC SUMMIT a Teatrului Național București pe 27 Mai 2019 cu un keynote memorabil pe care nu ai cum să îl ratezi!
————————————————–
Gerry McGovern (Founder & CEO Customer Carewords)
Gerry McGovern este Founder & CEO Customer Carewords și “unul dintre cei 5 mari vizionari la nivel global care au adus o contribuție majoră în dezvoltarea Web-ului”, potrivit publicației The Irish Times.
Gerry este unul dintre cei mai apreciați experți internaționali în User Experience, printre companiile cărora le-a oferit consultanță numărându-se Microsoft, Dropbox, Cisco, NetApp, VMware și IBM. De asemenea, a consiliat guvernele Statelor Unite, Marii Britanii, Canadei, Norvegiei, Irlandei, dar și Departamentul de Digital al Uniunii Europene.
Cu o experiență de peste 15 ani în domeniu, Gerry este autorul a nu mai puțin de 7 cărți de Digital Customer Experience, ultima intitulându-se “Top Tasks” și fiind un ghid practic despre cum să îmbunătățești experiența online a clienților tăi.
Gerry este unul dintre cei mai apreciați speakeri în zona de User Experience, fiind adesea citat de cei mai buni specialiști din domeniu și vorbind la cele mai importante conferințe de profil din peste 35 de țări. A fost adesea invitat în calitate de expert la prestigioasele televiziuni BBC, CNN și CNBC.
Pe 27 Mai 2019, Gerry McGovern vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT – este o ocazie unică de a-l asculta și întâlni personal pe unul dintre top 5 experți la nivel global în User Experience!
De asemenea, pe 28 Mai, Gerry va susține un Masterclass de 6 ore dedicat User Experience. Locurile sunt limitate la max. 30 de cursanți – așadar grăbește-te pentru că din experiența noastră, se epuizează rapid!
————————————————–
Dennis Yu (CEO BlitzMetrics)
Dennis Yu este considerat unul dintre cei mai buni experți în Facebook Ads la nivel internațional și unul dintre cei mai buni speakeri din domeniu, fiind votat de către participanți drept Speaker-ul nr. 1 în cadrul PPC Caesar’s Award 2018.
Este recunoscut ca unul dintre cei mai buni speakeri în Facebook Marketing, vorbind de peste 730 de ori în 17 țări de pe 5 continente, la unele dintre cele mai mari conferințe din lume precum: L2E, PubCon, Conversion Conference, Social Media Marketing World, Gultaggen și Marketo Summit.
Dennis a fost invitat în discuții televizate și citat în cele mai prestigioase instituții media din lume precum: The Wall Street Journal, New York Times, LA Times, National Public Radio, TechCrunch, Fox News, CNN, CBS Evening News.
Este co-autor al “Facebook Nation” – manual studiat în peste 700 de colegii și universități din lume și are rubrici permanente sau scrie frecvent în: Adweek’s SocialTimes, Social Media Examiner, Social Media Club, Tweak Your Biz, B2C, SocialFresh și Heyo.
Dennis a deținut funcții C-level în cadrul Yahoo! și American Airlines și are studii în domeniul financiar la Southern Methodist University și London School of Economics.
Dennis Yu vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT cu sfaturi practice pentru toți cei interesați de Facebook Ads. El va susține un keynote pe 27 Mai și un Masterclass de 3 ore pe 28 Mai – spunem doar: a nu se rata!
————————————————–
Jono Alderson (Special Ops @Yoast | SEO World Champion)
Jono Alderson este Digital Strategist, Marketing Technologist și Full-Stack Developer, cu o experiență de aproape 20 de ani în Web Development, SEO, Analytics, Brand Strategy și Optimizarea Ratei de Conversie.
În prezent, Jono este Special Ops la Yoast – unul dintre cele mai populare plugin-uri de SEO pentru WordPress din întreaga lume, iar înainte de a face parte din echipa Yoast, a fost consultant în respectata companie Distilled.
În 2018, Jono Alderson a fost desemnat SEO World Champion în cadrul prestigioasei conferințe SEOktoberfest, dar și Best SEO Specialist de către Serpstat – una dintre cele mai cunoscute platforme de SEO, PPC și Content Marketing la nivel mondial.
De-a lungul celor aproape două decenii, Jono a lucrat cu numeroase companii – de la start-up-uri, la corporații internaționale – ajutându-le să își optimizeze website-urile, să implementeze strategiile de creștere corespunzătoare și să se extindă cucerind noi piețe.
Jono Alderson urcă pe scena GPeC SUMMIT, pentru prima dată în România, pe 27 Mai 2019 în cadrul Conferinței GPeC – se anunță o zi #epică, plină de conținut premium doar de la cei mai buni specialiști! De asemenea, Jono va susține un Masterclass de 3 ore despre Google Tag Manager / Google Analytics /Data Studio pe 28 Mai!
————————————————–
Ian Jindal (Founder & Editor in Chief of Internet Retailing)
Ian Jindal este Fondatorul și Redactorul Șef al celebrei publicații InternetRetailing, fiind de asemenea consultant în E-Commerce și Multichannel Retail.
Ian este și fondatorul Internet Retailer Conference & Exhibition (IRCE), considerat unul dintre cele mai mari evenimente de E-Commerce din întreaga lume. Împreună cu GlobalShop și RFID Journal LIVE! Retail, Ian a fondat RetailX – evenimentul care înglobează acum și IRCE și la care sunt așteptați anual peste 20.000 de participanți din domeniu.
În cadrul publicației InternetRetailing, Ian a lansat în 2015 primul clasament UK Top 500 Retailers, iar în 2016 a extins clasamentul la nivelul întregii Europe – fiind primul astfel de clasament cu criterii bazate exclusiv pe performanța afacerilor companiilor.
Astfel, Ian Jindal este unul dintre cei mai fini cunoscători ai pieței de E-Commerce la nivel European, împărtășind informații valoroase despre particularitățile piețelor, strategiile celor mai mari jucători, cross-border și oportunități de dezvoltare în sectorul e-commerce.
Ian Jindal vine pentru prima dată la GPeC SUMMIT pe 27 Mai, unde va vorbi despre Customer Experience, Customer Communication, Strategie de Business, Cross-Channel, Logistică și Curierat – totul bazat pe experiențele celor mai mari 500 de Retaileri la nivel European și comparativ cu piața de e-commerce din România.
————————————————–
Steven Hoober (CEO 4ourth Mobile)
Steven Hoober este unul dintre cei 4 cei mai buni experți în Mobile UX la nivel global, fiind CEO 4ourth Mobile, companie în cadrul căreia activează ca Mobile Strategist și Interaction Designer.
Este autorul cărții Designing Mobile Interfaces: Patterns for Interaction Design și este renumit internațional pentru studiile de Mobile UX pe care le derulează permanent despre cum folosesc utilizatorii, cu adevărat, smartphone-urile și tabletele.
Cu o experiență de 20 de ani în Mobile Usability, Steven este cel care a creat interfața de Search pentru mobil a lui Google, prima aplicație mobilă din lume a unui magazin online (Sprint), browsere pentru mobil și componente din browser-ul folosit astăzi de Samsung pentru propriile device-uri mobile, varianta de mobil a website-ului Weather.com și aplicațiile mobile pentru US Bank și Hallmark.
Pe lângă Conferințele de Mobile la care a participat în întreaga lume, Steven Hoober scrie constant în publicațiile UXmatters și UX Magazine și susține numeroase training-uri, workshop-uri, precum și cursuri online despre User Experience pe interfețele mobile.
Steven Hoober vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT pe 27-28 Mai, susținând keynote-ul “1, 2, 3 for Better Mobile Design” axat pe tips & tricks despre cum să ai un website User Friendly pe mobil, iar pe 28 Mai va susține un Masterclass de 3 ore pentru Mobile UX.
În condițiile în care traficul magazinelor online din România este generat majoritar de dispozitivele mobile (70-80%), iar pe anumite verticale rata de conversie pe Mobile a crescut spectaculos (ex.: Fashion, Articole pentru Copii etc.), este esențial pentru orice magazin online să nu rateze prezentarea și Masterclass-ul lui Steven Hoober!
————————————————–
Hannah Thorpe (Founder FOUND.)
Hannah Thorpe este Fondator și Business Director al agenției de Digital Marketing FOUND. – agenție multi-premiată, cu sediul în UK.
Cu o experiență de peste 5 ani în Search, Hannah a conceput și a gestionat o serie de campanii online de succes pentru brand-uri renumite în UK, dar și în întreaga lume, precum: Twinings, Le Creuset, And So To Bed, M&G și Elsevier.
Combinând tehnicile de SEO și Content Marketing, Hannah s-a specializat în crearea de campanii de Performance Marketing inovatoare și bazate exclusiv pe date pentru a maximiza ROI-ul clienților agenției.
Pentru prima dată în România, Hannah va urca pe scena GPeC SUMMIT pe 27 Mai vorbind despre Engagement, Attention și Customer Experience. Pe 28 Mai, Hannah va susține un Masterclass de SEO (3 ore) – aria ei de expertiză.
————————————————–
Ți-am pregătit o ediție plină de conținut practic pentru E-Commerce și Digital Marketing, GPeC SUMMIT devenind o Conferință-Training de la care toți cei interesați sau direct implicați în domeniu, nu pot lipsi!
Vezi lista detaliată a speakerilor pe care îi vei întâlni la GPeC SUMMIT 27-28 Mai.
- Afli cum să îți crești afacerea online și ultimele tendințe la nivel internațional în E-Commerce și Digital Marketing
- Abordăm subiecte de maxim interes: Customer Experience, Usability, SEO, Mobile UX, Content Marketing, Facebook Ads, Digital Marketing, Engagement, Retention, Growth Hacking, AI, Voice Search, Personalization
- Înveți de la cei mai buni specialiști internaționali și români – 100% conținut relevant și ZERO speech-uri promoționale
- Faci networking cu 800+ participanți C-level (elita pieței de E-Commerce și Digital din România și CEE)
- Obții lead-uri și închei parteneriate cu 25+ furnizori de servicii în cadrul GPeC E-Commerce Expo – 27 Mai
- Ai parte de conținut practic și detaliat în cadrul celor 5 Masterclasses din 28 Mai
- Afli cum să pornești o afacere online de succes în cadrul Cursului de E-Commerce și Marketing Online pentru începători (6 ore de conținut / 8 ore cu tot cu pauze – 28 Mai)
- Schimbi idei valoroase cu participanții și speakerii, faci poze cu ei și te simți bine în cea mai frumoasă familie din online – Comunitatea GPeC
La ce vrei să participi |
VERY EARLY BIRD*ofertă valabilă până pe 15 Apr. |
EARLY BIRD*16 Apr. – 16 Mai |
STANDARD*17 -23 Mai, ora 23:59 |
Conferința GPeC & E-Commerce Expo, 27 Mai / 9 ore | 79 € | 99 € | 149 € |
Masterclass Facebook Ads (Dennis Yu) – 28 Mai / 3 ore / 30 de locuri | 79 € | 99 € | 149 € |
Masterclass SEO (Hannah Thorpe) – 28 Mai / 3 ore / 30 de locuri | 79 € | 99 € | 149 € |
Masterclass Google Tag Manager / Analytics / Data Studio (Jono Alderson) – 28 Mai / 3 ore / 30 de locuri | 79 € | 99 € | 149 € |
Masterclass Mobile UX (Steven Hoober) – 28 Mai / 3 ore / 30 de locuri | 79 € | 99 € | 149 € |
Curs E-Commerce & Marketing Online pentru Începători (Raluca Radu, Andrei Radu & Guests) – 28 Mai / 6 ore / 30 de locuri | 79 € | 99 € | 149 € |
Extended Masterclass User Experience (Gerry McGovern) – 28 Mai / 6 ore / 30 de locuri | 99 € | 119 € | 169 € |
2-DAY-PASS Curs
|
|||
2-DAY-PASS Special
|
|
|
|
2-DAY-PASS Masterclass
|
|
|
|
*Prețurile nu conțin 19% TVA care se adaugă suplimentar.
**Prețurile biletelor de acces includ:
- 2 Coffee Breaks/zi (apă, sucuri și gustări)
- Catering – 1 Masă de Prânz/zi
- Serviciile de Traducere Simultană (Română-Engleză și Engleză-Română) pentru ziua de Conferință – 27 Mai 2019
***Prețurile biletelor de acces nu includ:
- Servicii de Traducere Simultană pentru Masterclasses – 28 Mai 2019
- Costurile de cazare și transport ale participanților
****Taxa de participare nu este rambursabilă.
——————————————————————————————
Oferta Very Early-Bird – valabilă până pe 15 Aprilie 2019, ora 23:59
Conferința GPeC & E-Commerce Expo, 27 Mai / 9 ore – 79 EUR + TVA / persoanăMasterclass Facebook Ads (Dennis Yu) – 28 Mai / 3 ore / max. 30 de locuri – 79 EUR + TVA / persoanăMasterclass SEO (Hannah Thorpe) – 28 Mai / 3 ore / max. 30 de locuri – 79 EUR + TVA / persoanăMasterclass Google Tag Manager / Analytics / Data Studio (Jono Alderson) – 28 Mai / 3 ore / max. 30 de locuri – 79 EUR + TVA / persoanăMasterclass Mobile UX (Steven Hoober) – 28 Mai / 3 ore / max. 30 de locuri – 79 EUR + TVA / persoanăCurs E-Commerce & Marketing Online pentru Începători (Raluca Radu, Andrei Radu & Guests) – 28 Mai / 6 ore / max. 30 de locuri – 79 EUR + TVA / persoanăExtended Masterclass User Experience (Gerry McGovern) – 28 Mai / 6 ore / max. 30 de locuri – 99 EUR + TVA/persoană
Promo Packs
2-Day-Pass Curs – Acces la Conferința GPeC & E-Commerce Expo (27 Mai) + Curs E-Commerce & Marketing Online pentru Începători (28 Mai): 158 129 EUR + TVA / persoană.2-Day-Pass Special – Acces la Conferința GPeC & E-Commerce Expo (27 Mai) + Extended Masterclass User Experience (Gerry McGovern) – 28 Mai: 178 149 EUR + TVA / persoană.2-Day-Pass Masterclass – Acces la Conferința GPeC & E-Commerce Expo (27 Mai) + 2 x Masterclass la alegere x 3 ore fiecare (28 Mai): 237 129 EUR + TVA / persoană.
——————————————————————————————
Oferta Early-Bird – aplicabilă în perioada 16 Aprilie – 16 Mai 2019, ora 23:59
Conferința GPeC & E-Commerce Expo, 27 Mai / 9 ore – 99 EUR + TVA / persoanăMasterclass Facebook Ads (Dennis Yu) – 28 Mai / 3 ore / max. 30 de locuri – 99 EUR + TVA / persoanăMasterclass SEO (Hannah Thorpe) – 28 Mai / 3 ore / max. 30 de locuri – 99 EUR + TVA / persoanăMasterclass Google Tag Manager / Analytics / Data Studio (Jono Alderson) – 28 Mai / 3 ore / max. 30 de locuri – 99 EUR + TVA / persoanăMasterclass Mobile UX (Steven Hoober) – 28 Mai / 3 ore / max. 30 de locuri – 99 EUR + TVA / persoanăCurs E-Commerce & Marketing Online pentru Începători (Raluca Radu, Andrei Radu & Guests) – 28 Mai / 6 ore / max. 30 de locuri – 99 EUR + TVA / persoanăExtended Masterclass User Experience (Gerry McGovern) – 28 Mai / 6 ore / max. 30 de locuri – 119 EUR + TVA/persoană
Promo Packs
2-Day-Pass Curs – Acces la Conferința GPeC & E-Commerce Expo (27 Mai) + Curs E-Commerce & Marketing Online pentru Începători (28 Mai): 198 149 EUR + TVA / persoană.2-Day-Pass Special – Acces la Conferința GPeC & E-Commerce Expo (27 Mai) + Extended Masterclass User Experience (Gerry McGovern) – 28 Mai: 218 189 EUR + TVA / persoană.2-Day-Pass Masterclass – Acces la Conferința GPeC & E-Commerce Expo (27 Mai) + 2 x Masterclass la alegere x 3 ore fiecare (28 Mai): 297 199 EUR + TVA / persoană.
——————————————————————————————
Oferta Standard – aplicabilă în perioada 17 – 23 Mai 2019, ora 23:59
- Conferința GPeC & E-Commerce Expo, 27 Mai / 9 ore – 149 EUR + TVA / persoană
- Masterclass Facebook Ads (Dennis Yu) – 28 Mai / 3 ore / max. 30 de locuri – 149 EUR + TVA / persoană
- Masterclass SEO (Hannah Thorpe) – 28 Mai / 3 ore / max. 30 de locuri – 149 EUR + TVA / persoană
- Masterclass Google Tag Manager / Analytics / Data Studio (Jono Alderson) – 28 Mai / 3 ore / max. 30 de locuri – 149 EUR + TVA / persoană
- Masterclass Mobile UX (Steven Hoober) – 28 Mai / 3 ore / max. 30 de locuri – 149 EUR + TVA / persoană
- Curs E-Commerce & Marketing Online pentru Începători (Raluca Radu, Andrei Radu & Guests) – 28 Mai / 6 ore / max. 30 de locuri – 149 EUR + TVA / persoană
- Extended Masterclass User Experience (Gerry McGovern) – 28 Mai / 6 ore / max. 30 de locuri – 169 EUR + TVA/persoană
Promo Packs
- 2-Day-Pass Curs – Acces la Conferința GPeC & E-Commerce Expo (27 Mai) + Curs E-Commerce & Marketing Online pentru Începători (28 Mai):
298249 EUR + TVA / persoană. - 2-Day-Pass Special – Acces la Conferința GPeC & E-Commerce Expo (27 Mai) + Extended Masterclass User Experience (Gerry McGovern) – 28 Mai:
318289 EUR + TVA / persoană. - 2-Day-Pass Masterclass – Acces la Conferința GPeC & E-Commerce Expo (27 Mai) + 2 x Masterclass la alegere x 3 ore fiecare (28 Mai):
447299 EUR + TVA / persoană.
——————————————————————————————
Important de știut
*Prețurile nu conțin 19% TVA care se adaugă suplimentar.
**Prețurile biletelor de acces includ:
- 2 Coffee Breaks/zi (apă, sucuri și gustări)
- Catering – 1 Masă de Prânz/zi
- Serviciile de Traducere Simultană (Română-Engleză și Engleză-Română) pentru ziua de Conferință – 27 Mai 2019
***Prețurile biletelor de acces nu includ:
- Servicii de Traducere Simultană pentru Masterclasses – 28 Mai 2019
- Costurile de cazare și transport ale participanților
****Taxa de participare nu este rambursabilă.
Ce mai stai?
- Vino la GPeC SUMMIT pentru 2 zile de conținut E-Commerce & Marketing Online Premium de la cei mai cunoscuți specialiști români și internaționali
- SAU poți alege să îți înscrii magazinul în Competiția GPeC 2019 și beneficiezi de acces gratuit la Conferința GPeC SUMMIT din 27 Mai 2019* dacă optezi pentru unul din pachetele PREMIUM sau PLATINUM. Alegerea îți aparține!
*Sunt excluse sesiunile de Masterclass și Cursul de E-Commerce & Marketing Online pentru Începători.
GPeC SUMMIT se desfășoară în zilele de 27-28 Mai 2019, în București, România, astfel:
Ziua 1 (27 Mai 2019)
Conferința GPeC & E-Commerce Expo – 27 Mai 2019 (Ziua 1) se va desfășura la Teatrul Național București, Sala Mare. Teatrul Național București este situat în Centrul Capitalei, la Kilometrul Zero, pe B-dul Nicolae Bălcescu nr. 2 (P-ța Universității).
Ziua 2 (28 Mai 2019)
Sesiunile de Masterclass și Cursul de E-Commerce & Marketing Online pentru Începători – 28 Mai 2019 (Ziua 2) se vor desfășura la Sheraton Bucharest Hotel***** situat central, pe Calea Dorobanților nr. 5-7 (P-ța Romană).
Te așteptăm pe 27-28 Mai 2019 la GPeC SUMMIT cu o ediție la superlativ care marchează 14 ani ai celui mai Important Eveniment de E-Commerce și Marketing Online din România și Europa Centrală și de Est! Vino și tu în mijlocul comunității de e-commerce și alătură-te celor 800+ participanți la GPeC SUMMIT! Până atunci, vezi cum au fost ultimele ediții de GPeC SUMMIT în galeria foto de mai jos.