Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2019

În perioada 21-26 august 2019 te așteptăm la a 9-a ediție anuală a Școlii de Vară de E-Commerce GPeC - mixul perfect între cursuri practice, team-building și distracție cu cei mai frumoși oameni din online!

Ce te așteaptă la Școala de Vară GPeC

Sold Out GPeCEste cel mai rapid #SoldOut din cei 14 ani de #GPeC – înainte de epuizarea ofertei #EarlyBird cu cele mai mici prețuri! Vă mulțumim și abia așteptăm să ne vedem!

 

Scoala-de-Vara-GPeC-Family-Hotel-Arnica

 

 

 

Vino cu noi la a 9-a ediție anuală a Școlii de Vară de E-Commerce GPeC, singura serie de Cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online din România, care va avea loc în perioada 21 – 26 august 2019, într-un peisaj superb de munte în Moeciu de Sus, Județul Brașov. Cele 2 pensiuni în care se va desfășura Școala de Vară de E-Commerce și Marketing Online GPeC 21-26 August sunt Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus, jud. Brașov și complexul turistic Crăiasa Munților.

Powered by

speaker brought to you by fan

 

Coffee by

Treats by

Water by

 Kafune - Cafeaua Oficiala GPeC  Napolact_BIO_v2 la fantana

 

Afli tot ce e esențial ca să ai un magazin online de succes!

În fiecare zi, de dimineață până la prânz, îți iei porția de steroizi în e-commerce! Te așteaptă 12 cursuri x 90 minute fiecare, adică 18 ore de conținut intensiv de comerț electronic și marketing online – totul axat pe “tips & tricks” și exemple concrete de la cei mai buni specialiști practicieni din domeniu.

Vei fi direct implicat în workshop-uri și exerciții practice care să te ajute în situațiile concrete de care te lovești zilnic în business-ul tău online.

  • Este site-ul meu ușor de folosit de utilizatori sau îi pierd înainte de a cumpăra? Ce trebuie să fac ca să am un website bun din punct de vedere Usability / User Experience?
  • Care sunt ultimele tweak-uri din domeniu care mă ajută să cresc rata de conversie și să vând mai mult?
  • Cum mă diferențiez față de competiție fără să intru în războiul celor mai mici prețuri?
  • Cursuri E-Commerce Marketing Online Scoala de Vara GPeCCum îmi gândesc planul și strategia de marketing?
  • Cum îmi gândesc strategia de business pe termen mediu și lung?
  • Care sunt cele mai eficiente canale de marketing din punct de vedere ROI?
  • Cum fac ca magazinul meu online să fie optimizat pentru motoarele de căutare? Care sunt ultimele tendințe de care ține cont Google în materie de SEO?
  • Cum îmi instalez corect Google Analytics și ce indicatori principali trebuie să urmăresc pentru a lua cele mai potrivite decizii de business? Cum mă ajută Google Tag Manager?
  • Cum scriu conținut în Social Media care să provoace engagement?
  • Cum fac campanii de Google Ads “deștepte”? De ce trebuie să țin cont?
  • Cum măsor eficiența campaniilor de marketing (ROI)?
  • Cum îmio optimizez campaniile de Facebook Ads?
  • Cum pot să am cât mai mulți Returning Customers și cum calculez Customer Lifetime Value?
  • Cum asigur conveniență și flexibilitate clienților mei? …

Discutii cu trainerii Scoala de Vara de E-Commerce GPeC

… sunt doar câteva din întrebările la care îți vei găsi răspuns în cadrul workshop-urilor de la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2019: Usability, Optimizarea Conversiilor, Marketing Online, Google Analytics & Google Tag Manager, SEO, Google Ads, Facebook Ads, Content Marketing & Social Media, Customer Experience, Logistică și Curierat, Growth Hacking & Loializare, Business Strategy & Investment etc. – sunt subiecte pe care le abordăm în cele 5 zile pentru ca tu să vinzi mai mult!

Ești conectat la e-commerce în fiecare clipă

După cursuri, ai ocazia să discuți față în față cu trainerii, să le adresezi întrebări și să le ceri sfaturi avizate pentru afacerea ta online, iar valoarea adăugată nu se oprește aici: împărtășești experiențe de business, schimbi idei și stabilești legături de lungă durată cu toți colegii participanți. La Școala de Vară GPeC, îți vei face o nouă familie – familia ta din online!

Legi prietenii pe termen lung cu cea mai frumoasă comunitate din online

După-amiezile și serile sunt rezervate activităților de team building, poveștilor și glumelor spumoase condimentate cu foc de tabără, vin fiert, pălincă și acorduri de chitară.

Jucăm mima, foosball, air hockey, ping-pong, biliard, dartz și ne “chinuim” la probele de team-building (de la Treasure Hunt, până la realizarea spotului publicitar pentru un magazin online care vinde tunuri pentru anihilarea țânțarilor :)) – toate fac parte din Școala de Vară de E-Commerce GPeC.

Te așteaptă 5 zile de conținut de calitate în cadrul workshop-urilor, dar și multe zâmbete și distracție pe măsură alături de colegi și traineri. Crede-ne: îți vei dori ca cele 5 zile să nu se termine niciodată!

Când, unde și cine?

Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2019 se va desfășura în perioada 21 – 26 August, la Family Hotel Arnica*** și la Complexul Turistic Crăiasa Munților din Moeciu de Sus / Bran, jud. Brașov.

Cine poate participa?

Toți cei direct interesați să își deschidă o afacere online sau sunt deja implicați în e-commerce și vor să își dezvolte business-ul: magazine online, furnizori de servicii și soluții e-commerce, tool-uri și platforme e-commerce, procesatori de plăți, companii de curierat, agenții specializate, pe scurt – oricine este direct interesat de e-commerce și marketing online.

Precizare: magazinele online care s-au înscris în Competiția GPeC și au selectat pachetul PLATINUM la înscriere, beneficiază de 5% discount din valoarea taxei de participare la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2019.

Traineri

Cunoaște-i pe primii traineri confirmați la Școala de Vară de E-Commerce GPeC!

Valentin Radu Omniconvert Speaker GPeC Ecommerce SUMMIT

VALENTIN RADU

Founder Omniconvert

Valentin Radu este un antreprenor cu 15 ani de experiență în tehnologie și marketing online. El este Founder și CEO al Omniconvert, platformă de optimizare a conversiilor care a primit numeroase distincții internaționale. Valentin este cunoscut pentru energia pozitivă debordantă, creativitate și know-how în marketing și business. Este, de asemenea, speaker internațional vorbind adesea despre E-Commerce, Optimizarea Conversiilor, Marketing Online, Business Strategy și Growth Hacking.

cristian manafu social media

CRISTIAN MANAFU

Partner Evensys & Owner The Connector Agency

Fost jurnalist format în presa de business, Cristian Manafu este unul dintre bloggerii activi din România și cunoscut organizator de evenimente business-to-business prin intermediul companiei pe care o conduce – Evensys. Din 2008, activează ca trainer și consultant în Social Media. Începând cu 2008, a lansat o serie de training-uri open sau in-house despre Social Media și a derulat campanii și proiecte specifice acestui domeniu pentru o serie de companii și agenții de comunicare.

Andrei Radu CEO & Founder GPeC

Andrei Radu

CEO & Founder GPeC și Co-Founder TRUSTED.ro

Andrei Radu este, de 14 ani, organizatorul GPeC – cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online din România și Europa de Est – și Co-Founder TRUSTED.ro – Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online, căruia i-a pus bazele alături de Legi-Internet.ro și Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România. Este specialist în User Experience și E-Commerce și oferă consultanță în ceea ce privește piața de e-commerce din România și Europa de Est și oportunitățile de afaceri existente pe aceste piețe. De asemenea, Andrei este și trainer pe zona de Usability și Customer Experience în E-Commerce, fiind invitat ca speaker la numeroase conferințe și workshop-uri de profil atât pe plan național, cât și internațional.

Raluca Radu Founder MTH Digital & Co-Organizer GPeC

Raluca Radu

Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital

Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro, Founder MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 14 ani în Marketing Digital și Strategie de Business Online și E-Commerce, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer pentru cursurile de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital. Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro.
Liviu Taloi ECOMpedia GPeC SUMMIT

LIVIU TALOI

Co-Founder ECOMpedia & Community Manager GPeC

Liviu Taloi este Co-Founder ECOMpedia.ro, având peste 17 ani de experiență în Marketing Online și peste 12 în E-Commerce. Liviu a fost, printre altele, PR Manager la eMAG, iar în 2005 a fondat o companie de consultanță web specializată în e-commerce și evaluare de site-uri – Web Audit. Liviu a fost selectat de Cardinal Path să fie trainer regional în programul Google Partner Academy pe Google Analytics. El posedă, de asemenea, un cerficat Google Analytics Individual Qualification.

Anabela Luca adLemonade

ANABELA LUCA

Managing Director & Online Marketing Consultant adLemonade.com

Anabela Luca are peste 6 ani de experiență în managementul și administrarea campaniilor PPC (Google AdWords, Facebook ads, LinkedIn ads), livrând rezultate în conformitate cu obiectivele specifice de business ale clienților, fie că aceștia era afaceri de dimensiuni mari dornice de expansiune internațională sau mici întreprinderi dornice de eficiență. În calitate de trainer Google, Anabela este implicată activ în educarea afacerilor românești în ceea ce privește AdWords și Analytics prin programele oficiale Google Online Marketing Academy & Google Partners.

Mihai Vinatoru Speaker GPeC SUMMIT - SEO, E-Commerce & Digital Marketing

MIHAI VÎNĂTORU

Head of SEO & Managing Partner DWF

Mihai Vînătoru este Head of SEO și Managing Partner DWF – una dintre cele mai mari agenții de SEO din România. DWF gestionează în prezent 70+ campanii de optimizare pentru magazine online sau companii cu vizibilitate națională din domenii precum: auto, turism, sănătate, financiar, home & deco etc. Prin utilizarea celor mai avansate instrumente SEO disponibile, precum și prin experiența acumulată, specialiștii DWF oferă campanii SEO performante și măsurabile.

Eugen Potlog UX Studio Scoala de Vara GPeC

EUGEN POTLOG

Founder & Chief Optimizer UX Studio

Eugen a lansat UX Studio in iulie 2017 din dorința de a ajuta companiile să-și îmbunătățească performanțele site-urilor prin oferirea unor experiențe de utilizare mai bune. Fiind certificat de Nielsen Norman Group și ConversionXL, Eugen aplică în cadrul UX Studio metode de User Experience (UX) și Conversion Rate Optimization (CRO) pentru a identifica, testa și valida modalități de îmbunătățire a ratelor de conversie și a experienței de utilizare.
Horia Neagu SEO Napoleon Digital GPeC Trainings

HORIA NEAGU

Founder Napoleon.Digital

Horia Neagu este Founder Napoleon.Digital, cu o experiență de peste 16 ani în SEO, auditare tehnică, forensic SEO și content marketing. A coordonat proiecte complexe, lucrând mai ales cu clienți corporate, dar și cu start-up-uri. A condus campanii SEO specializate, asigurând consultanță SEO pe durata migrării de website, analiză de link profile pentru site-uri corporate, auditare SEO tehnică, recuperarea ranking-urilor pierdute și îmbunătățirea metricilor de performanță SEO. Este speaker și trainer, susținând workshop-uri de SEO și content marketing customizate pe nevoile clienților și oferă consultanță privind organizarea departamentelor interne de SEO pentru companii.

Cornel Morcov FAN Courier

CORNEL MORCOV

Chief Commercial Officer FAN Courier

Cornel Morcov este Chief Commercial Officer al FAN Courier, liderul pieței de curierat în România. S-a alăturat companiei în anul 2007 și a avut ca prim rol dezvoltarea serviciilor internaționale ale companiei. De asemenea, a gestionat implementarea Eurocargo, serviciul de intermediere transport – casa de expediții – oferind astfel posibilitatea clienților să transporte nu doar plicuri și colete, ci și mărfuri de dimensiuni mai mari pe cale rutieră, aeriană sau maritimă. În prezent, Cornel Morcov coordonează activitățile comerciale ale FAN Courier și este responsabil cu stabilirea și implementarea strategiei comerciale, conduce filiala din Bulgaria a companiei și gestionează relația cu partenerii internaționali.

Beneficii și Costuri

Ce câștigi și cât te costă participarea

  • Workshops Scoala de Vara de E-Commerce GPeC

    ai parte de 5 zile de cursuri intensive de e-commerce și marketing online (12 workshopuri x 90 minute fiecare = 18 ore de conținut practic de la unii dintre cei mai buni specialiști din piață) –> știi ce să faci ca să crești afacerea ta online;

  • exceptând orele dedicate workshopurilor, ai posibilitatea să stai de vorbă cu trainerii (fără să fie nimeni pe fugă cum se mai poate întâmpla la orice conferință) –> asta înseamnă consultanță avizată FIX pe afacerea ta;
  • lucrezi în exerciții practice pe echipe alături de ceilalți colegi participanți –> aplici concret ceea ce înveți la workshop-uri;
  • dacă ai un magazin online înscris în Competiția GPeC 2019, poți cere sfaturi specialiștilor prezenți și putem discuta asupra primului raport de audit –> îți crești semnificativ șansele de a urca pe podiumul câștigătorilor la Gala Premiilor eCommerce;
  • te împrietenești și discuți informal (la un pahar de vorbă) cu trainerii (unii dintre cei mai buni specialiști în e-commerce și marketing online) –> networking de calitate și relații pe termen lung;
  • schimbi idei/păreri/contacte cu colegii cursanți –> înveți din experiența lor, beneficiezi de recomandări și știi la cine să apelezi atunci când ai nevoie de ajutor pentru a-ți crește afacerea;
  • te vei simți excelent timp de 5 zile la aer curat de munte, alături de cea mai frumoasă comunitate din online: pe lângă workshopuri, te așteaptă activități de team building, grill, vin fiert la ceaun și acorduri de chitară, pălincă/bere, discuții libere, distracție și, mai ales, o adevărată familie!

Taxa de participare

Early-Bird (ofertă valabilă până pe 31 Iulie 2019, inclusiv) – în funcție de numărul de locuri disponibile (limitat la 50 în total)
  • Cazare în regim DOUBLE (vei împărți camera cu un coleg de curs), 5 nopți, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prânz, cină în fiecare zi, 2 coffee breaks/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activități de team-building, cină festivă, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor): 2.299 lei + TVA persoană/sejur;
  • Cazare în regim SINGLE (camera este a ta în totalitate), 5 nopți, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prânz, cină în fiecare zi, 2 coffee breaks/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activități de team-building, cină festivă, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor): 2.799 lei + TVA persoană/sejur

Comunitatea online GPeC

Tarif standard (1 – 16 August 2019, inclusiv) – în funcție de numărul de locuri disponibile (limitat la 50 în total)
  • Cazare în regim DOUBLE (vei împărți camera cu un coleg de curs), 5 nopți, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prânz, cină în fiecare zi, 2 coffee breaks/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activități de team-building, cină festivă, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor): 2.699 lei + TVA persoană/sejur;
  • Cazare în regim SINGLE (camera este a ta în totalitate), 5 nopți, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prânz, cină în fiecare zi, 2 coffee breaks/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activități de team-building, cină festivă, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor): 3.199 lei + TVA persoană/sejur

Profită de Oferta Early Bird și înscrie-te din timp la Școala de Vară de E-Commerce GPeC. Din experiența noastră din ultimii 8 ani, locurile se epuizează înainte de finalizarea perioadei de înscriere!

Ce spun prietenii care au participat la Școala de Vară GPeC

Ce spun participantii despre Scoala de Vara de E-Commerce GPeC
Emanuel Cimponeru

1) Foarte tare tot ce înseamnă GPeC. 2) Foarte bine structurat programul Școlii de Vară. 3) Foarte faini voi toți pentru că asta stă la baza punctelor 1 și 2. :)

Andreea Tanislav

Felicitări pentru organizarea Școlii de Vară GPeC! Pe lângă informațiile prețioase pe care le-am învățat, aceste 5 zile m-au ajutat să aflu în ce etapă sunt, ce mai am de învățat și unde vreau să ajung. Ingredientele perfecte: know-how, fun și relaxare. Felicitări și mulțumesc!

Luisa Mihalcea

Cu toată sinceritatea vreau să vă mulțumesc pentru că mi-ați reamintit de ce am ales această carieră. La finalul acestor zile m-ați transformat în fan și ați devenit modele de urmat pentru mine. Apreciez dedicarea și modul în care v-ați implicat în acest proiect și a ieșit ceva minunat. Plec cu zâmbetul pe buze, cu informații frumos și bine structurate și cu țelul de a pune în practică ce am învățat. Anul viitor promit să revin cu un magazin online optimizat, așa cum am învățat la GPeC.

Cristina Mădălina

Dragi educatori – pentru mine nu ați fost profesori, ci educatori sau îndrumători în tot ceea ce s-a întâmplat în aceste 5 zile. Sunt foarte încântată de tot ceea ce am descoperit aici, de lucrurile noi aflate, de oamenii faini pe care i-am cunoscut și de toată experiența GPeC. Pentru că da, GPeC este o experiență, una extraordinară pentru mine. Deși clișeic, eu mă înclin și vă mulțumesc!

Olivian Stoica

Vă mulțumesc din inimă pentru găzduirea acestor cursuri bogate în informații, pentru organizarea unui eveniment inedit, în urma căruia am putut să îmi extind orizonturile profesionale în relația începută cu niște oameni deosebiți și experți în tot ceea ce înseamnă online, digital și date.

Echipa Libris

Ați fost niște gazde minunate! Felicitări pentru organizarea Școlii de Vară! Ne-au plăcut speakerii, ne-au plăcut prezentările și plecăm de aici cu multe idei și task-uri în agendă. Vă mulțumim!

Asigură-ți locul din timp!

În ultimii 8 ani de când organizăm Școala de Vară GPeC nu a existat nicio ediție în care locurile să nu fie epuizate înainte de finalizarea perioadei de înscrieri. Așadar, profită de Oferta Early Bird valabilă până pe 31 iulie și înscrie-te de pe acum ca să ai locul asigurat la singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online din România!